Litteratur

tisdag 2 september 2008

Dream Matte Mousse Concealer

Jag har precis köpt min första Dream Matte Mousse produkt, vilket blev deras concealer. Jag bestämde mig för att köpa den eftersom alla hela tiden tjatar om hur bra deras serie är. Så blev det, jag sprang iväg till närmaste Kicks och köpte den. Concealern kostade 80 kr och var som alla kanske redan har sagt, hur bra som helst. Jag var lite orolig för att den inte skulle finnas i min nyans (jag har ovanligt blek hy). Men som tur så fanns det det!
Concealern tänker jättebra, sitter kvar länge och luktar inget speciellt. Jag rekommenderar den starkt!
Kram, Emmy
----------------------------------------------------

Nu har det gått ett par månader sedan jag skrev det här. Min åsikt har ändrats... Jag har ju som sagt problem med finnar och den här concealern förvärrade tyvärr mina problem. Den här concealern var bra i början, men är inte särskilt bra i längden (i alla fall inte för mig).

Jag är ledsen att det blev lite fel...

Kram, Emmy

Inga kommentarer: